Често задавани въпроси

1. Как да разбера дали поръчката ми е приета успешно ?

След финализиране на поръчката ще получите имейл, описващ вашата поръчка. Също така очаквайте телефонно обаждане от наш служител за потвръждаване на направената поръчка, уточняване на наличността на стоката и подробности около доставката.

2. Как мога да заплатя моите покупки ?

Може да заплатите с наложен платеж. Плащането с наложен платеж се осъществява на място при получаване на пратката и се заплаща на куриера на Еконт Експрес. Използваме наложен платеж с пощенски паричен превод. Можете да заплатите и с банков превод в Първа инвестиционна банка АД,  IBAN BG38FINV91501016998755, BIC FINVBGSS на името на Ню Вижън Ню ООД.

3. Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка ?

Доставка на поръчката се извършва от куриерска фирма „Еконт Експрес” ООД, съгласно общите условия на фирмата: до адрес, посочен от клиента или до офис на „Еконт Експрес” ООД. При попълване да данни за доставка на поръчка, в случай, че желаете да получите пратката до офис на Еконт, моля да отбележите в "Бележки на Клиента" адреса на офиса на Еконт, в който желаете да получите пратката. Дължимата такса за доставка и транспортни разходи е за сметка на клиента съгласно тарифите на Еконт. Преглед на тарифите на Еконт тук. Тарифен калкулатор Еконт вижте тукПри поръчка над 99 лв. доставката е безплатна до офис на Еконт, посочен от Вас.

4. Кога ще получа своята поръчка ?

Срокът за доставка е в рамките от 2 до 4  работни дни след заявяване на поръчката с изключение на официалните празници. Всички поръчки заявени до 14.00 часа в работен ден, ще бъдат обработени в същия ден. Поръчки заявени  след 14.00 часа, ще бъдат обработени на следващия работен ден. При възможни забавяния ще бъдете уведомени от наш служител.

5. Какво става, ако продукт е повреден при доставката ?

Потребителят е длъжен да прегледа стоката в момента на доставката и предаването й от куриера. В случай, че стоката е повредена при нейното транспортиране, моля да ни уведомите незабавно на тел. 0899 866 520 още при получаването й пред куриер. Необходимо е да са състави протокол от куриера. Ние ще ви изпратим нов продукт. Не носим отговорност за транспортни дефекти при непрегледана пратка от ваша страна в присъствието на куриер.

6. Мога ли да върна поръчани продукти ?

Предоставяме ви възможността да върнете закупени продукти в рамките на 14 календарни дни от датата на приемане на стоката. Необходимо е продуктите да са в състоянието, в което са получени - придружени с оригиналната опаковка, всички етикети и документи, с които са доставени. Цената за доставка на върната стока е за сметка на потребителя.

Връщане на продукти се осъществява  при спазени следните условия: 

• Запазен добър търговски вид (стоката не е използвана, надраскана, повредена или захабена).

• Не са налице повреди, причинени от употреба и неправилна употреба.

• Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.

Суми за върнати продукти се изплащат само с банков превод.