Често задавани въпроси
1. Как да разбера дали поръчката ми е приета успешно ?
След финализиране на поръчката ще получите имейл, описващ вашата поръчка.
2. Как мога да заплатя моите покупки ?
Може да заплатите с наложен платеж. Плащането с наложен платеж се осъществява на място при получаване на пратката и се заплаща на куриера. Използваме наложен платеж с пощенски паричен превод. Можете да заплатите и с банков превод като след избиране на този начин на плащане ще получите информация за банкова сметка за превод.
3. Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка ?
Доставка на поръчката се извършва от куриерска фирма „Еконт Експрес” и "СПИДИ", съгласно общите им условия: до адрес, посочен от клиента или до офис на куриера. При попълване да данни за доставка на поръчката, моля да отбележете коректни ваши данни:
- адрес на офиса на куриерската фирма
- или точен ваш адрес /град, улица, номер/ на който желаете да получите пратката. като избирате от падащо меню
- телефонен номер
При непълни, неточни и грешно подадени данни НЕ СЕ ИЗПРАЩАТ ПРАТКИ
Дължимата такса за доставка, транспортни разходи, наложен платеж е за сметка на клиента съгласно тарифите на Еконт и СПИДИ. Преглед на тарифите на Еконт можете да видите тук.
4. Кога ще получа своята поръчка ?
Срокът за доставка е в рамките от 1 до 4 работни дни след заявяване на поръчката с изключение на официалните празници. Всички поръчки заявени до 12.00 часа в работен ден, ще бъдат обработени в същия ден. Поръчки заявени след 12.00 часа, ще бъдат обработени на следващия работен ден. При възможни забавяния ще бъдете уведомени от наш служител.
5. Как да поръчам продукт за подарък на приятел ?
За да изпратите продукт като подарък е необходимо да направите следните стъпки:
- изберете продукт за подарък и създайте поръчка
- в поръчката изпишете името, телефона и точния адрес за получаване на лицето което ще получи пратката (вашият приятел). В поле e-mail изпишете вашият електронен адрес, за да можете да получавате информация и да проследявате поръчката и пратката.
- изберете начин на плащане банков превод. След потвърждаване на поръчката ще получите имейл с банкова сметка по която да направите превод. Като основание за превода напишете номера на поръчката която сте създали. Освен стойността на продукта трябва да заплатите и стойността на куриерската доставка, която ще бъде описана в имейла.
- в поле допълнителни указания задължително отбележете, че това е подарък от вас и опишете вашето име и телефон за да имаме връзка с вас за уточнения. Можете да опишете и всички ваши желания свързани с поръчката.
- след като получим плащането в нашата банкова система ще изпратим поръчката и ще бъдете уведомени на вашият e-mail.
6. Какво става, ако продукт е повреден при доставката ?
Потребителят е длъжен да прегледа стоката в момента на доставката и предаването й от куриера. В случай, че стоката е повредена при нейното транспортиране, моля да ни уведомите незабавно на тел. 0899 866 520 още при получаването й пред куриер. Необходимо е да са състави протокол от куриера. Ние ще ви изпратим нов продукт. Не носим отговорност за транспортни дефекти при непрегледана пратка от ваша страна в присъствието на куриер.
7. Мога ли да върна поръчани продукти ?
Предоставяме ви възможността да върнете закупени продукти в рамките на 14 календарни дни от датата на приемане на стоката. Необходимо е продуктите да са в състоянието, в което са получени - придружени с оригиналната опаковка, всички етикети и документи, с които са доставени. Цената за доставка на върната стока е за сметка на потребителя.
Връщане на продукти се осъществява при спазени следните условия:
• Запазен добър търговски вид (стоката не е използвана, надраскана, повредена или захабена).
• Не са налице повреди, причинени от употреба и неправилна употреба.
• Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
Суми за върнати продукти се изплащат само с банков превод.