Рекламация и замяна

Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договорените и предложените от електронния магазин стоки в рамките на 14 дни от получаване на стоката.

Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:

• производствени дефекти на стоката;

• констатирани липси на части от стоката;

• изпратена е грешна стока, различна от поръчаната;

• несъответствие с обявения размер и/или цвят - стока, изпратена в различен размер и/или цвят от поръчания;

• повредена стока при транспортирането;

За рекламацията може да се информирате  Доставчика на имейл адрес office@giftbox.bg или на телефон 0899 866 520.

Веднага след подаване на информацията, Рекламацията се предявява пред Доставчика писмено, като попълвате форма за рекламация (Виж форма за рекламация). Потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума и адрес за контакт, банкова сметка.

При подаване на рекламация Потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:

• касова бележка (разписка от Еконт за платена сума с наложен платеж с пощенски паричен превод), фактура

• други документи, установяващи претенцията по основание и размер

При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретната стока за същата без дефекти или в друг размер/цвят, или да избере връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума. Доставчикът може да предложи замяната да е със съвсем друга стока при изравняване на цените:

• Потребителят доплаща, ако другият заместващият артикул е по-скъп.

• Предлагат се два артикула за същата цена.

• Доставчикът връща на Потребителя сумата от разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Потребителя цена. Връщане на суми става само с банков превод.

Връщането на стоката при рекламация, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта, се осъществява при следните условия:

• Запазен добър търговски вид.

• Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.

• Запазена оригинална опаковка и етикет.

При връщане и замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Потребителя и в двете посоки, освен ако замяната се е наложила по вина на електронния магазин. В случай, че клиентът желае да замени или върне продукт, това може да стане с куриерска фирма „Еконт Експрес”  ООД.

Всяка пратка  от изпратена от нас е с опция "Предварителен преглед" в присъствието на куриер. Куриерът е длъжен да осигури възможност за проверка на състоянието и съдържанието на пратката от Получателя. В случай, че стоката е повредена при нейното транспортиране, моля да ни уведомите незабавно на тел. 0899 866 520. Необходимо е да се състави протокол в момента на получаване на пратката в присъствието на куриер. Ние ще ви изпратим нов продукт.

Не носим отговорност за транспортни дефекти при непрегледана стока от ваша страна в присъствието на куриер.